Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 10 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

19.09.2019 04:30
i det mindste i min f Antworten

T?nkte, at jeg ville smide dette derude, da det har besat mit sind for nylig - Jeg regner med, at hvis jeg skriver det offentligt, vil jeg ikke v?re i stand til at undg? at f?lge. Jeg Nike Air Max Classic BW Womens har l?nge haft lyst til at skrive en bog (jeg er trods alt en fyldig akademiker ...), og jeg er lige nu begyndt at overveje www.marmarisco.es ideen alvorligt. Med en sabbatsdag fra undervisningen, der kommer op i efter?ret, skulle jeg have tid til at f? tingene til at rulle, og jeg har et tema, der samles sammen i tankerne. Noget ved at finde dig selv gennem l?b og v?re villig til at tage risici langs livets vej. Jeg har en personlig historie at fort?lle og har leget med tanken om at inkorporere andres inspirationhistorier, som jeg kender i den on-line k?rende verden. For mange l?beb?ger fokuserer p? elitets atleter og tr?nere - det er p? tide, at hverdagsl?bere havde en chance for at fort?lle vores historie. Jeg har lige modtaget et Nike Air Max 90 Hombre gennemgangspar Vibram Fivefingers Bikila i posten i dag med tilladelse fra Vibram og Pursuit Brand Equity Group (tak Nike Air Max 2017 Femme Adam !). Hvis du ikke er bekendt med VFF Bikila, er det en ny sko fra Vibram, der er designet specielt til l?bere. Jeg har k?rt Nike Air Max Classic BW Dames i Vibram Fivefingers KSO i n?sten et ?r og har skrevet omfattende om min oplevelse her p? Runblogger (hvis du er interesseret, her er hvor min streng med VFF-poster starter). Fivefingers er den mest minimalistiske sko, som jeg l?ber i regelm?ssigt, og jeg har ivrigt ventet p? muligheden for at tage et par Bikilaer ud for en drejning. Jeg havde allerede gjort en 5 miler f?r UPS-mandens ankomst med uventet levering i eftermiddag. Selvf?lgelig, da jeg ?bnede pakken og s?, hvad der var inde, vidste jeg, at jeg ikke ville v?re i stand til at vente til i morgen med at l?be i dem - det blev en Nike Air Max Command Womens dobbeltk?rsel dag!
Jeg startede med bare at pr?ve dem rundt i huset. Min oprindelige tanke var, at de f?lte sig meget lun, Nike Air Max 270 Femme n?sten for stram sammenlignet med min KSO. Jeg havde anmodet om en st?rrelse 41, som er en st?rrelse, der er mindre end min KSO, hovedsageligt fordi jeg f?ler, at der er en smule for meget krumrum i mine KSO-t?er. De store og sm? t?er p? min venstre fod f?ltes som om de var lidt kl?ede i t?lommerne p? Bikila, men ikke til det punkt, hvor de blev tvunget til at b?je sig. Det var mere, som om de fyldte t?lommerne fuldst?ndigt og var i kontakt med gummiet i spidsen (jeg konsulterede Vibram fit side og blev forsikret om, at det var ok at have mine t?er "gr?sser" spidserne p? lommerne). Jeg var bekymret over, at dette muligvis kunne f?re til nogle friktionsbl?rer p? l?ber, men denne frygt viste sig at v?re uberettiget, i Nike Air VaporMax Mens det mindste i min f?rste korte gale. Bikilerne er meget mere formtilpassede end KSO'erne, og de har virkelig en slags Nike Air Max 270 Femmef?lelse af en anden hud, der d?kker din fod. En anden forskel i sammenligning med KSO er, at Bikila har en udtalt t?fjeder, som er stigningen af ??t?erne, som du kan se, n?r du ser p? skoen fra siden. T?fjeder er almindelig i l?besko, og selvom nogle mennesker ikke kan lide det i en minimalistisk sko, har det aldrig rigtig generet mig. Endelig er indersiden af ??Bikila meget bl?d og yderst behagelig - disse er bestemt beregnet til at k?res uden sokker (se interi?rbillede nedenfor). Jeg fik at vide af min kontakt hos PBEG, at Vibram markedsf?rer Bikila strengt som en l?b sko, og ikke at forvente, at det f?les som en heldags sko, som KSO - denne beskrivelse er meget n?jagtig. Hvis jeg planl?gger at b?re et par VFF'er Nike Air VaporMax Mujer ud og omkring, vil jeg v?lge min KSO'er. Hvis du ?nsker at k?be et par Fivefingers, der skal bruges som en allokeret g?-www.goulvenbazire.fr og l?besko, er KSO muligvis et bedre valg. Hvis du imidlertid ?nsker, at et par Fivefingers skal bruge strengt til at k?re og arbejde p? form, kan Bikila muligvis v?re vejen at g? (jeg vil tilbageholde dom i ?jeblikket, indtil jeg l?gger flere miles i Bikila). Efter at have f?et b?rnene klar til sengen, greb jeg Jack og gik ud p? en hurtig 2 mile l?b bare for at f? en fornemmelse af, hvordan de ville f?le sig ude p? vejen. Jeg inds? straks, at den snushed, som jeg oprindeligt havde v?ret negativ, faktisk var en positiv p? flugt.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz