Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 6 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

30.10.2019 03:00
den vackra versionen annars Antworten

En femte och Nike Air Max 95 Donne mer praktisk regel som jag tror p? ?r att en minimalistisk sko aldrig ska kosta mer ?n $ 100. Ordet Nike Air Max 270 Damesminimalistisk inneb?r i sig sj?lvt mindre av en sko, och av den anledningen kan jag inte f?rst? hur n?gon ”avknappad” sko ska kosta mer ?n en som ?r laddad med den f?rment ”senaste och b?sta” skontekniken. Med tanke p? att m?nga m?nniskor ?r intresserade av att prova minimalistisk l?pning, men inte n?dv?ndigtvis ?r redo att skopa ut pengarna f?r ett par skor som de kanske inte kommer att sluta b?ra v?ldigt ofta, vilka alternativ finns d?r ute? Jag skulle h?vda att p? m?nga s?tt, n?stan alla stora skof?retag tillverkar redan minimalistiska skor i form av vackra l?ngd?kningsl?genheter. Av de fyra kriterierna som jag listar ovan uppfyller XC-l?genheterna de tre f?rsta n?stan perfekt. De tenderar att vara v?ldigt l?tta, de har mycket Nike Air Max 90 Herrminimal struktur i den ?vre, och de tenderar att ha endast en mycket liten m?ngd d?mpning i h?len. Jag ?Adidas Superstar Femme ger tv? par XC-l?genheter - Saucony Kilkenny 3 spikeless och Brooks Mach 11 spikeless, och i b?da fallen ?r h?len mycket tunn. I Brooks Mach 11 verkar det med blotta ?gat att h?len faktiskt kan vara n?got tunnare ?n framfoten, och medan jag g?r och springer i dem f?r jag en tydlig k?nsla av att min framfota betonas n?r det g?ller markkontakt (det ?r en sv?r k?nsla att beskriva om du inte provar det, det k?nns som Newton-skorna k?nns). D?r XC-l?genheterna inte exakt ?verensst?mmer med mina minimalistiska kriterier ?r deras flexibilitet - de tenderar att ha en ganska styv sula (s?kert mer styv ?n Vibrams eller Free's), men knappast mer ?n de mest typiska l?pskor. Kanske det b?sta med l?genheter ?r att de ?r riktigt billiga n?r skor Nike Air Max 90 Dames g?r. De flesta av de st?rsta skorstillverkarna g?r dem, och i de flesta fall kan du k?pa ett par f?Nike Air Max 90 Homme r under $ 60. Om du funderar p? att prova dem kan storleken vara en fr?ga - de tenderar att bli sm? och p? den smala sidan. Med det sagt s? har jag p? inga s?tt smala f?tter, och b?de Saucony Kilkenny 3 och Brooks Mach 11 passar min fot bra. Jag b?r storlek 10 i l?parskor och jag var tvungen att best?lla 1/2 storlek i Saucony's. Brooks Mach 11 passar riktigt efter min storlek och ?r en v?ldigt bekv?m sko (jag kommer att g?ra en fullst?ndig recension av Brooks Mach 11 inom en snar framtid). Som med alla andra mer minimalistiska skor, kommer du f?rmodligen att vilja att ge dig sj?lv en inbrytningsperiod om du best?mmer dig f?r att prova ett par XC-l?genheter. Den minimala d?mpningen ?r m?rkbar och kan leda till en st?rre k?nsla av p?Nike Air Max 270 Homme verkan tills ditt steg justeras, och den l?ga h?len inneb?r att du f?rmodligen kommer att ta itu Nike Air Max 270 Femme med en viss kalv ?mhet efter dina f?rsta k?rningar i dem. Men om du anv?nder f?rsiktighet och sunt f?rnuft, ser jag ingen anledning till att du inte kan integrera en l?ngd?kningsl?genhet i regelbunden tr?ning - jag k?nner faktiskt till n?gra l?pare som anv?nder dem n?stan uteslutande. S? om du ?r letar du efter en minimalistisk springsko och inte vill spendera ett paket f?r att prova det, jag rekommenderar starkt att du provar en XC-platta - se bara till att du f?r den vackra versionen annars kommer du inte att g?ra mycket med att k?ra p? asfalt eller konkret! .De ?r fantastiska. Jag kan vara f?rsiktig med m?nniskor som inte ?r vana att grus p? att prova dessa p? grus. N?r jag f?rst flyttade till landet skulle jag f? stenm?rken genom Adidas Superstar Femmetill och med tungt d?mpade tr?nare. Nu f?r jag inte ett stenbl?tt fr?n grusv?gar, ?ven om jag Nike Air Max Classic BW Womens sl?r en sten med Shays-b?gen som bara ?r skyddad av mesh-?vre. (Jag k?nner sm?rta - ibland en skarp sm?rta, men det har inga l?ngvariga effekter.) Jag g?r det mesta av mina l?pning p? grus och dessa ?r f?r n?rvarande min favoritsko f?r det ?ndam?let. P? asfalterade v?gar: Jag m?ste experimentera igen med l?ngre k?rningar p? asfalterade v?gar. Generellt g?r jag ungef?r 1/3 av min k?rning under arbetsveckan p? trottoar till och fr?n jobbet. De fungerar bra f?r det. F?rra v?ren hade jag n?gra problem n?r jag gjorde l?nga k?rningar p? asfalterade sp?r med v?nner. Men dessa problem kan mycket v?l ha bero p? att du f?rs?kte ?ka k?rstr?ckan och / eller intensiteten f?r snabbt snarare ?n p? grund av skorna. Det kan ocks? vara s? att jag beh?vde www.philshotton.co.uk spendera mer tid p? att springa i Shays innan jag k?rde s?dana avst?nd p? v?gar.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz