Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 10 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

30.04.2019 07:19
2000 viste en dramatisk Antworten

Bartold diskuterer derefter, at han mener, at nogle l?bere b?r forf?lge strejken, og jeg er enig. Nogle mennesker vil naturligvis forfedre strejke i enhver sko, du giver dem, ligesom nogle mennesker vil forts?tte med at h?lke strejke, selv n?r du tager deres sko v?k - se Daniel Liebermans 2010 Nature Paper Nike Air Max 90 Femme Fleur for at bevise dette. Imidlertid er begge tilf?lde sj?ldne - forfodtr?ning i l?ftede sko er ikke almindeligt, ligesom h?l p?faldende barfodet ikke er almindeligt. Jeg er ogs? enig i, at mange l?bere g?r det helt fint, men anekdotiske beviser (og jeg f?r meget af det) tyder p?, at andre ikke g?r det, og at flytning til mindre sko kan v?re til stor gavn. Skal alle g? minimalistisk? Nej, absolut ikke. Hvis du l?ber smertefrit i ASICS 2100 serie sko, skal du s?rge for Nike Air Max 90 Hombre det. At v?re i stand til at k?re er det, der er vigtigt, trods alt, og hvorfor rod i hvad der virker. Men som Bartold p?peger, er mennesker variable, s? hvorfor skulle vi forvente, at 12mm lift, h?lstrejningsmodellen skulle fungere for alle? Derfor er jeg s? forvirret over hans vilje til at bek?mpe den minimalistiske bev?gelse. Hvis nogle mennesker nyder det, hvorfor hele Nike Air Max 90 Femme modstanden? Sikkert, ASICS laver racerflader, der ligner mange minimalistiske sko, men held og lykke til den rekreative l?ber, der ?nsker at finde et par at pr?ve og ikke har adgang til en specialbutik. Det er ret darn usandsynligt, at du vil finde Piranha eller Hyperspeed p? din lokale Foot Locker eller Dick's Sports Goods. Indtil for nylig har den gennemsnitlige l?ber haft ringe valg, men at g? med 12mm lift, h?l sl?ende model. Heldigvis er progressive virksomheder Adidas Ultra Boost Dam som Saucony, Merrell, Altra, Vibram og New Balance alternative l?sninger til de l?bende masser. For ?rlig er jeg ogs? ret skeptisk over at midfoot eller forfod sl?ende i en 12mm l?ftesko er en god ting. For at opn? en forfodsstrike i en sko med en stor h?l l?ft kr?ver en hel del plantarflexion p? jorden kontakt for at rydde h?len. Da bevis synes at v?re et popul?rt ord i denne diskussion, hvilket bevis er der, at dette er sikkert? B?r ikke bevisbyrden v?re p? firmaet, der g?r produktet til at vise, at det er sikkert for forbrugeren? Er det ikke hvad l?gemiddelvirksomheder skal g?re? "Sorry Zero Drop .. du vildleder dine bloggere .. du siger" De fleste konventionelle l?besko har en gennemsnitlig dr?be p? 12 mm, hvilket placerer for stor belastning og stress p? h?lomr?det ”. Nonsens .. Vis mig beviset .. udgivet i en peer reviewed Nike Air Max 270 Femme videnskabelige tidsskrift. "Som jeg tidligere har skrevet om Runblogger, er det blevet vist, at forfodslag er at reducere lodret slagtop (mange studier, Squadrone and Gallozi, 2009 og Lieberman et al. . 2010 er nylige eksempler) og lodret slagbelastningshastighed (Oakley og Pratt, 1988; Williams et al., 2000) i forhold til h?l-sl?ende. Data, der viser ingen forskel mellem forfod og bagfodsbelastning, er derude (fx Laughton et al., 2003), men data er begr?nsede, der Nike Air Max 97 Womens involverer mennesker godt akklimatiseret til flere landingstyper. Data om lastningshastigheder er undertiden vanskelige at fortolke, hvis l?bere ikke akklimatiseres til en barfodet k?rer stil - for eksempel De Wit et al., 2000 viste en dramatisk ?get lodret lastningshastighed hos barfodl?bere i forhold til fodl?bere, men deres barfod l?bere var h?l sl?ende. Man ville Nike Air Max 90 Womens Pink fuldt ud forvente, at en barfodh?lstrejke udviser en h?jere belastningshastighed, da lille pude, bortset fra h?lfedtpuden, er til stede for at s?nke kraftp?f?ringen. Lieberman et al., 2010 viste, at s?dvanligvis barfodet l?bere overv?ldende lander p? forfoden, hvilket tyder p? forsigtighed ved fortolkning af unders?gelser af barfodh?lstrejdere (som sandsynligvis ikke var vant til at k?re barfodet). Se dette seneste (2011) papir af Jenkins og Cauthon i Journal of the Nike Air Max Classic BW Femme American Podiatric Medical Association for mere om dette problem.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz