Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 2 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

22.05.2019 09:11
dit zou de voeten in he antworten

De vraag voor mij is niet of we de causatieve biomechanische afwijking (zonder duidelijk bewijs in de literatuur om ons te leiden) kunnen identificeren, maar waarom heeft Lauren zelf niet spontaan het probleem gecorrigeerd? De pijnlijke feedback van haar knie zou moeten geleid tot onderbewuste compenserende veranderingen in haar gang om de spanningen op haar knie te verminderen die het probleem veroorzaken. Waarom is dit niet gebeurd?
Is het dat ze dit proces te veel doorkruist door bewust een bepaalde loopstijl te handhaven die meer stress op haar knie?n plaatst? Is het eenvoudig dat ze een zeer gemotiveerde hardloper is en zichzelf heeft getraind om niet op pijn te reageren? Misschien Nike Air Presto Dam is het dat ze met een gang loopt die haar in staat stelt om optimaal te presteren in de schoenen die ze draagt ??maar ten koste gaat van verhoogde stress op haar knie?n? Ongeacht ik zou aanraden dat Lauren zich concentreert Nike Air Max 95 Damen op het optimaliseren van het vermogen van haar lichaam om voor zichzelf te zorgen . Dit betekent dat de biomechanische en neurologische impedantie die door haar schoenen wordt gecre?erd, afneemt (minder hielkracht, minder demping). Het betekent dat Lauren de onderbewuste processen van haar lichaam toestaat om de controle over haar rennen en haar leren om te luisteren naar de feedback van haar benen terug te nemen in Nike Air Huarache Womens plaats van een vast trainingsprogramma om te bepalen hoe ver en hoe moeilijk ze te rennen is. vorm ziet er veel beter uit, vooral opgepikt op achteraanzicht. Pronatie in de geschilderde weergave is aanzienlijk hoger en produceert zowel een snelle rotatie als laterale beweging van de enkel. Ik kan het niet laten om terug te gaan elke keer dat de geschoeide voet naar beneden gaat. Ten tweede is de asymetrie belangrijk, met de rotatie van de rechtervoet na het afzetten is ongeveer 30 graden omhoog, en dit gebeurt wanneer geschoeid en op blote voeten. Ik vermoed dat de afzet van de rechtervoet wordt gedomineerd door een kleine teen / buitenkant van de voorkant van de voet, met minder kracht op de grote teen. Met de inblantie bij belastingen bij uitdrukken wordt de voet geroteerd zodra de stabiliserende aanwezigheid van de grond is verwijderd. Nike Air Max 97 Womens De linkervoet is prima bij afzetten, ziet er goed uit en zelfs met slechts een kleine rotatie. Ten derde, de klassieke waarneming van shod -> hiel en blote voeten -> voorvoetaanval, maar in beide gevallen denk ik niet dat er sprake is van extra overhalen om je zorgen te maken, de knie is in beide gevallen gebogen. Voor mij is het meest voor de hand liggende probleemgebied niet de landing, of het midden van de stand, degene die me uitschreeuwt is de onbalans van het laden van de voorvoet van de rechtervoet bij afzetten. Ik zou me concentreren op het afzetten van grote teen en alles zo symmetrisch mogelijk houden. Dit is eerder een dynamisch probleem dan een statisch probleem, dus ik zou het niet hebben, hoewel orthesen zouden helpen.
Ik lavonjarg.de vraag me af of een aanval van langlaufen zou kunnen helpen, dit zou de voeten in het Nike Air Vapormax Dam bewegingsvlak vergrendelen en alle asymetries in krachtproductie die je zou opmerken als je zou zijn van de intertial van lange zware ski in plaats van een korte lichte voet .
Als je het probleem in de rechter voet / been bij afzetten oplost, zal waarschijnlijk de pijn in de rechtervoet worden verholpen die Lauren in een van de opmerkingen meldt. Of het nu een verschil zou maken voor ITBS aan de linkerkant die ik niet zou kunnen zeggen, asymetries in het ene gedeelte van het gangwerk zullen elders een compensatie veroorzaken, dus er is een kans dat dit kan helpen.
Ik zou ook geneigd zijn om koude kalkoenen op de schoenen met kussens te gaan, misschien helemaal blootsvoets tot de aysmetrie is aangepakt, omdat op blote voeten Lauren de meeste feedback zal geven over de krachten en bijbehorende bewegingen die ze genereert. Dit vereist Nike Roshe Run Donne reductieafstanden Adidas Falcon Dames en snelheid in elke run en het aantal wekelijkse kilometers dat massaal afneemt, dus cross-training zal de korte val moeten compenseren.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen