Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 11 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

09.07.2019 08:15
er naturligvis en naturlig Antworten

Hvad betyder disse resultater? Ikke meget, f?r vi ser p? endnu et fund. Af syv studier, der unders?gte sagittal flybev?gelse ved ankelen (dvs. dorsiflexion og plantarflexion eller peger forsiden af ??foden op og ned i sidebillede), var alle enige om, at barfodet l?bere ramte jorden med en markant mere plantarflexeret fod vinklet mere nedad) .1-3,5-7,10 Selv i Nike Internationalist Mujer unders?gelser, der kr?vede emner at v?re h?lstreger, ramte fagene marken mere plantarflexeret. Desuden jo l?ngere opholdsperioden til barfodet l?ber, jo mere l?berne plantarflexeret ved kontakt. Med andre ord, med mere Adidas Superstar Donne tid at k?re barfodet, er l?bere mere tilb?jelige til Nike Air Max Classic BW Damen at lande med en midfoot eller forfod strejke. Dette er tydeligst, n?r emner er "s?dvanligvis barfodl?bere", hvilket betyder at de har k?rt barfodet eller i minimal sko i mindst seks m?neder, men tendensen er tydelig efter kun 4 minutter p? en l?beb?nd i l?bere, der aldrig tr?ner barfodet. At undg? en h?lstrejke er tydeligvis en tilpasningsmekanisme, n?r foden har minimal dysning til r?dighed. Vi ved, at barfodet / minimal l?b er forbundet med en signifikant mere plantarflekseret fod ved kontakt. Vi ser ogs? data, der tyder p? reduceret pronation, n?r l?bere skifter Adidas Superstar Femme mod en forfodsstrike. Vi konkluderede, at en forfodsstrike derfor kan reducere bagfodspration. Hvorfor kan det v?re? I en forfodsstrik bliver d?mpningskr?fter d?mpet gennem en kombination af rotationsbev?gelse ved ankelleddet og energilagring i den elastiske Nike Air Max 270 Mens Achillessenen. Nogle pronation forekommer, formindsket prim?rt af tibialis posterior muskel (den prim?re inverter af foden og tilh?ngeren af ??buen). I en backfoot-strejke reduceres evnen til at sprede energi gennem ankelleddet og opbevare potentiel energi i Achilles-senen dramatisk. Bev?gelse, der ville forekomme ved ankelforbindelsen, forekommer andetsteds: Undertalearmen (samlingen i bagl?ns mellem talus og calcaneusen, der g?r det muligt for en at omvendte og udtr?kke foden). I stedet for sagittalplanbev?gelse ved anklen udtaler subtalar-leddet overdrevent i frontplanet, og Nike Air Max 90 Femme det udtaler sig meget hurtigt. Helt sl?ende kan med andre ord for?rsage overdreven pronation, fordi slagstyrker ikke kan overf?res via en mobil ankel til gastroc-soleus-komplekset (kalve). I stedet forkaster kroppen slagkrafterne ved en anden ledd i et andet www.tonyrusconi.it bev?gelsesplan. Vi gennemgik mange andre aspekter af barfodet, som f.eks. Kn?leddet bev?gelse, forskydningskr?fter, plantarpres og mere. Tanken om at en forfod strejker i en minimalt polstrede sko uden pronationskontrol kunne faktisk reducere overdreven pronation, men var s?rligt interessant for mig. Jeg h?ber, at l?sere af denne blog vil t?nke det samme. Jeg har f?dder Nike Air Max 90 Femme som pandekager, s? tendens til at "overpronere". Jeg har altid troet, at den eneste m?de jeg kunne k?re var med tanklignende sko og tunge orthotics, og ?rligt troede, at kun folk med perfekte f?dder kunne eller Nike Air Max 95 Dam skulle g? barfodet eller minimal. Det sidste fald begyndte jeg at flytte mod den minimale ende, til hvor jeg er i NB101s med meget lette indl?gss?ler og betragter mig som en god god mid-fod runner. Jeg er hurtigere, mine shin-splinter og ITB er g?et v?k,www.armagilus.fr og jeg har ?rligt nok mere sjovt at k?re. Men jeg har t?vet med at g? videre. S? jeg er glad for at se nogen tage en videnskabelig tilgang til dette og vise, at mine sp?rgsm?l m?ske ikke kun var noget, jeg var f?dt med og skulle skulle besk?ftige mig med, men noget jeg kunne tage kontrol over. Det er vigtigt at bem?rke det Nigg mods?tter sig et par andre unders?gelser (jeg Nike Air Max 270 Mujer har 11 sidder foran mig) med det papir, der er citeret her, n?r han skriver, at pronation ikke er vist at v?re direkte relateret til overforbrugsskader. Pronation er naturligvis en naturlig, n?dvendig bev?gelse. For Adidas ZX 750 Hommelidt pronation er forbundet med et bestemt s?t af patologier, og for meget er forbundet med et andet s?t. N?r vi siger, at pronomen i sig selv ikke er forbundet med skader, der kan v?re sande. Pronation ud over et normalt omr?de er forbundet med overforbrugsskader.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz