Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 9 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

15.07.2019 05:26
tte var der for meget Antworten

For et par uger siden skrev jeg et testamente fra l?seren Bob C. om hans oplevelse overgang til minimalistiske l?besko. Bob form?ede at fjerne nogle nagende smerter ved at skifte sko og form, men fik ogs? en stressbrud i den proces, Nike Air Max 270 Femme som han tilskriver sig at Nike Air Max Classic BW Dames g?re for meget for tidligt. Bob var bare en af ??mange historier, jeg f?r i private e-mails, og han var venlig nok til at lade mig dele det. I dette indl?g vil jeg gerne dele historierne om to tilf?jelsesl?bere: Sgt. R. og Bob H. Den f?rste historie kommer fra en soldat, der kontaktede mig for et par m?neder siden. Hun er indsat i udlandet, og fandt succes og undslippe fra smerte og skade ved at l?be i Vibram Fivefingers. Af grunde, som hun beskriver nedenfor, kan hun ikke l?ngere b?re VFF'erne, s? hun mailede mig med sin historie og en anmodning om alternative skoforslag. For mere information om Vibram Fivefingers og andre minimalistiske sko i milit?ret, Hej! Mit navn er Sgt. R. og jeg er soldat i De Forenede Staters Army, der i ?jeblikket er deployeret til Kuwait. Jeg k?bte mit f?rste par minimalistiske Nike Air Max 90 Femme Rose l?besko ca. 2 m?neder Nike Air Max 90 Hombre siden; Vibram Sprints og Vibram KSOs ... Jeg havde de rigtige l?besko til mine f?dder f?r dette, s? Vibrams var en stor forandring! If?lge "slow motion eyeballs" i skobutikken har jeg temmelig flade f?dder, mine f?dder er bredere end de fleste min Nike Air Max 95 Mens rammest?rrelse, og mine f?dder praler indad. Jeg fortsatte med at bruge 100 dollars p? de nyeste l?besko og fors?gte at holde sig v?k fra skader. En smule af min baggrund: Under grundl?ggende tr?ning og min avancerede tr?ning led jeg stressfrakturer i h?jre side af mit b?kken, stressfrakturer i mine skind , og 3 kn?kkede knogler i min venstre fod (jeg tror, ??at de kn?kkede knogler i min venstre fod skyldtes overkompensation for mine brysts stressfrakturer). F?r dette var jeg et relativt aktivt og sundt barn. Jeg k?rte ikke p? tv?rs af land eller noget, men Nike Air VaporMax Damen jeg var sikker p? at du Nike Air Vapormax Womens aldrig blev s?ret! Milit?re l?ger fortalte mig, at jeg aldrig ville l?be igen, og det ville medf?re, at jeg m?dte mig medicinsk. Jeg bad om en chance, og ved ikke meget mere end mine t?nder (17:58 i en 2 mil) passerede jeg. Jeg har altid haft mere Nike Air Max 90 Herr overkropsstyrke end lavere, men jeg vidste, at noget ikke var rigtigt. Jeg var en sund 18-?rig, og jeg fik skader, at folk to gange i min alder n?sten ikke fik. Jeg har v?ret i milit?ret i 4 1/2 ?r nu. Jeg blev tvunget til at blive sat p? en l?bende profil (hvilket betyder at k?re i mit eget tempo, og jeg beh?ver ikke at k?re PT-testen), som jeg vil slippe af med. Jeg vil gerne v?re en normal 22-?rig kvinde. Jeg kan g?re 60 pushups i 2 minutter, 82 situps om 2 minutter, nu hvis jeg kun kunne k?re kun 15 minutter to kilometer, som for nogle ville v?re deres Nike Air Max Thea Femme v?rste tid. Jeg ville skrive til dig for at fort?lle dig, at jeg virkelig nyder din Nike Air Vapormax Mujer blog. Det er rart at l?se alle anmeldelser af de sko, du fors?ger at vide, at jeg ikke er sk?r. Siden jeg har brugt Fivefingers skoene, har jeg ikke haft nogen skader. Forud for denne udstationering havde Nike Air Max 90 Femme Rose jeg ankelproblemer - hver gang jeg l?b, gjorde det ondt. Det g?r ikke ondt mere. N?, bortset fra at den gode muskel g?r ondt. Mand! Disse ting tr?ner ud af kalve! Jeg bygger op igen, og da jeg nyder at k?re i mine Vibrams, gjorde min h?jere kommando det uautoriseret at b?re Vibrams med vores fysiske fitness uniform. Og lige da jeg skulle l?be i et 5K sjovt l?b ... s?ger jeg nu en sko, der f?les s? ligner som muligt p? Fivefingers, men med udseendet af en almindelig kommerciel l?besko. Jeg h?ber at finde og k?be et par snart for at f? dem afsendt Nike Air Max 270 Femme og brudt i f?r 5K. For det f?rste for to ?r siden, havde jeg en podiater, der havde posterior-tibialis insertion tendonitis. Han anbefalede mere st?tte og hvile, men selv med min opfordring kontrollerede ikke slidm?nsteret eller s?g mig at k?re. Selvom det er fladt, er jeg ret neutral. Jeg tror, ??at skaden kom fra en "opdatering" til en yndlingssko. "Opdateringen" havde en ?get h?l-forfod drop, ?get bue st?tte og stivnet mellems?l. Mit g?t er, at i stedet for for lidt st?tte var der for meget st?tte og pres p? den bageste tibialsenson p? navicularbenet, men hvem ved det?

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz