Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 10 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

17.07.2019 04:51
ultimatimala marknaden n Antworten

Kinvara ?r en speciell sko av flera sk?l. Som jag f?rklarade i min Nike Air Max Classic BW Femme Asics Gel Lyte 3 Damen fullst?ndiga ?versyn av Saucony Kinvara har det f?tt rave recensioner fr?n l?pare ?verallt och har varit en stor s?ljare f?r Saucony. Som en gateway / ?verg?ngs minimalistisk sko kommer den ocks? att Adidas Superstar Femme komma ih?g av m?nga l?pare som sin f?rsta f?rdjupning i v?rlden av mindre sko. Succesen verkar ocks? ha ?vertygat Saucony om att minimalistiska skor kan vara stora s?ljare och de g?r fram?t med ett antal nya skor som ?r tydligt utformade f?r att utnyttja Kinvaras framg?ng och popularitet (t.ex. Mirage, Cortana, Peregrine, och Hattori). Om det finns knock mot Kinvara, skulle det vara att det har en m?ttlig h?llyftning (4 mm utan innersulan, 6,5 mm med innersula) och h?llbarhet kan vara ett problem f?r vissa med tanke p? den minsta m?ngden ytters?lgummi . Jag har k?rt 150+ mil i min och de ser fortfarande bra ut, men jag har inte en Nike Air Max 270 Femme k?nsla av hur m?nga miles jag kommer att kunna f? ut av dem. ?ven om de passar mig bra, finner de att de ?r p? smala sidan (Saucony ska g?ra dessa i bredder!), Och de ?r p? den mjukare sidan n?r det Adidas Superstar Mujer g?ller att d?mpa. Oavsett dessa potentiella klagom?l fungerar de fantastiskt bra p? mina f?tter, och ?r min go-to-sko f?r mellan- och l?ngdistansbanor. Kinvara ?r helt enkelt en bra sko, och jag ser fram emot att se vad Saucony har i butik f?r Kinvara 2! Om jag bara kunde springa i tre par skor, skulle en extremt minimal, sann noll droppsko definitivt vara en av dem. Barfota-stilskor ?r en viktig del av min tr?ning, om de inte ger n?gon otroligt stark tr?ning f?r ben och f?tter. Bland de skor som kom ut 2010 var Vibram Fivefingers Bikila mitt b?sta val. Vibram Bikila var inte mitt f?rsta par Fivefingers - den ?ra skulle g? till VFF Nike Air Max Classic BW Womens KSO, som jag k?pte i mitten av 2009. Men det ?r Vibram som Jag tycker mest om att springa in, fr?mst p? grund av att det verkligen kramar min fot som en handske (min KSO ?r en storlek f?r stor tror www.braderiekwadijk.nl jag). Dessutom, till skillnad fr?n KSO, som har givit mig h?lsbl?sor, ?r Bikila en idealisk sockless sko, vilket verkligen f?rb?ttrar minimalistiska upplevelse f?r mig. Vissa har klagat p? att Bikila har lite f?r mycket kudde, men jag har inget emot att ge, och f?r mig handlar det bara om r?tt. Kanske viktigast ?r att bikilorna ?r en absolut spr?ngning f?r att komma in. Vibram kommer att se en viss h?rd konkurrens p? noll Nike Air Max 90 Womens Pink droppe, ultimatimala marknaden n?sta ?r med nya erbjudanden som kommer att komma fr?n f?retag som Altra och Merrell, men f?r 2010, Bikila ?r mitt b?sta val i den ultimata minimalkategorin. Den tredje platsen ?r en Nike Air Max 90 Mujer riktig tuff f?r mig. Min f?rsta tanke var att g? med en sp?rsko, men f?r att vara ?rlig har jag verkligen inte gjort s? mycket sp?r i 2010. Efter n?gra ?kta sp?r k?rs i New Balance MT101 gillar jag det Nike Air Max 270 Mujer mycket, men min erfarenhet av NB Minimus Trail har l?rt mig att vara lite f?rsiktig om f?rsta intryck (min tarm ber?ttar att NB MT101 skulle vara # 3 om jag hade lagt mer mil p? den vid den h?r tiden). ?t sidan f?r nu skulle mitt n?sta val vara en l?ttviktig sko byggd f?r snabb racing och speedwork, s?rskilt en l?mplig f?r att springa p? ett sp?r (Kinvaran har lite f?r mycket kudde f?r att fungera bra p? ett gummerat sp?r). Jag Nike Air Max Classic BW Womens har ?nnu inte hittat den perfekta skon i denna nisch - Mizuno Wave Universe och Saucony Grid Type A4 ?r b?da trevliga, men har ocks? sina nackdelar. Om jag trycks f?r att v?lja, skulle jag troligen g? med Nike Air Max Classic BW Mens Brooks Mach 12 spikeless cross country flat (jag skulle faktiskt g? med Mach 11 ?ver 12, men det ?r nu en avvecklad modell). Mina sk?l att v?lja Mach 12 ?r att det passar bra f?r en racingplan (XC-l?genheter ?r notoriskt smala), och det har fungerat mycket bra f?r mig f?r b?de 5K racing och sp?rtr?ning. Den rider l?gt till marken, har en l?g h?l (ca 4 mm droppe fr?n h?l till framsida), och har en ganska fast sula (perfekt f?r banan). Jag lyckades till och med k?ra en kuperad 20 mil l?ng k?rning i Mach 12 utan alltf?r mycket besv?r, s? det klarar avst?ndet i en nypa.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz