Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 10 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen rund um das Scheidungsverfahren
Labi1995 Offline

26.07.2019 05:37
og logistiske problemer i f Antworten

N?, vinteren er over os, og n?r m?rket gradvist ankommer tidligere, begynder den kolde vind at hylle, og sneen begynder at falde, vi l?bere, der bor i de nordlige str?g, skal begynde at tilpasse sig. Jeg har for nylig modtaget en r?kke e-mails med anmodning om henstillinger om vinterl?bsudstyr, s? jeg regnede www.arqueoymas.es med, at det var tid til at skrive et opl?g. Jeg vil v?re ?ben og indr?mme, at sidste vinter var den f?rste, hvor jeg l?b hele vejen Nike Air Max 95 Dames igennem det v?rste vinter havde at byde p? (et januarmaraton hjalp med det, s?vel som mit had mod l?beb?ndet), og med en 50K i marts og Boston i april, denne vinter bliver en anden, hvor jeg ikke har andet valg end at modige kulden. Nedenfor er et par af de ting, som jeg har fundet som om vinteren l?ber v?sentligt. For nogle m?neder siden blev jeg kontaktet af Hunter House-forlag og spurgte, om jeg ville v?re villig til at gennemg? en ny bog kaldet “The Barefoot Book: 50 Great Reasons at sparke dine sko af. ”Bogen, forfatter af Daniel Howell, ph.d., er dybest set en grundig oversigt over grundene til, at en person b?r overveje at indf?re en barfodet livsstil. Det er ikke en barfodet l?bebog i sig Nike Air Max 90 Femme Rose selv, selvom emnet diskuteres, men ogs? en afhandling om alle de ting, sko g?r for at skade os, og hvorfor det at g? barfodet er www.philshotton.co.uk bedre. Der er meget at lide i denne bog - selvom jeg ' Jeg er ikke en barfodet slags fyr p? fuld tid, jeg respekterer Howell for hans hengivenhed overfor sagens skyld. Selvom det til tider gr?nser til idealistisk, er hans diskussion af de anatomiske problemer, sko kan for?rsage, godt klaret, hans beskrivelser af fodens korrekte form og funktion er meget l?selig og ikke foredragsagtig (han er en anatomi-professor som mig selv), og jeg er enig i en masse af det, der er skrevet i bogen. Selvom jeg ikke g?r barfodet p? fuld tid, bruger jeg s? meget tid som muligt barfodet, n?r jeg er hjemme, og foretr?kker generelt, at mine sko er nul-drop, eller n?sten s?, n?r jeg l?ber eller g?r ud og g?r rundt, s? vi Nike Air Vapormax Donne deler f?lles overbevisning p? de fronter. Jeg v?rds?tter ogs? hans diskussion af farerne ved b?rnesko - som far til tre sm? b?rn Nike Air Max 95 Mujeropfordrer jeg og tillader dem at v?re barfod s? meget som muligt og er konstant frustreret over manglen p? anatomisk formede og ikke-h?le b?rnesko . Dette er et problem, der er meget opm?rksom p? hos skofabrikanterne - vi har brug for sko, der ikke vil ?del?gge vores b?rns f?dder! Howell har et kapitel i bogen, hvor han diskuterer fodt?j til de lejligheder, hvor sko er en absolut n?dvendighed ( han d?kker ting som huaraches, moccasins, Vibram Fivefingers, Vivo Barefoot osv.), men det er tydeligt, at han betragter disse endda som n?dvendige onde. Som et resultat vil jeg ikke anbefale denne bog til en der er interesseret i minimalistisk l?b og ikke har nogen interesse i at v?re barfodet. Men hvis du er Adidas Superstar Femme fordomsfri og har interesse i barfodsfod, eller endda hvis du bare vil l?re lidt mere om problemer med design af moderne sko, s? er Nike Air Max 90 Femme Rose Howells bog v?rd at l?se. Jeg har v?ret en barfodspr?ve p? fuld tid, lige siden jeg begyndte at forske p? egen h?nd, de skadelige virkninger, sko har p? vores kroppe for over fire ?r siden. Jeg begyndte barfodet for at hj?lpe med at lette nogle l?nderygsmerter s?vel som kn?problemer og fandt ud af, at problemer efter nogle f? m?neder uden sko forsvandt s?vel som at f? sundere f?dder i omr?der, som jeg ikke forventede. Jeg l?ste Dr. Daniel Howells bog for at se, hvad han havde at sige, og fandt, at hans bog stort set validerede alle fordelene, som jeg oplevede ved at miste skoene.
Jeg forbliver barfodet 98% af tiden med at b?re dem kun, n?r nogen g?r mig, og jeg vil forts?tte med at g?re det for at Asics Gel Lyte 3 Damen nyde fordelene og komforten ved at v?re barfodet. Jeg kan varmt anbefale denne l?se, hvis du overhovedet nyder at v?re barfodet p?Nike Air Max 90 Mujer ethvert niveau. Jeg er lige f?rdig med denne bog. Dejlig nem at l?se. Underteksten "50 gode grunde ..." er lidt vildledende. de 50 grunde Nike Air Max 95 Mens er ispedd som sidebj?lker i hele bogen og definerer ikke bogens struktur. Bogen er godt struktureret som en bred diskussion om at g? barfodet: hvordan vores f?dder fungerer, hvordan sko p?virker vores f?dder og kroppe, de forskellige sociale og logistiske problemer i forbindelse med at g? gennem livet barfodet: derhjemme, p? arbejdet, i butikker og restauranter, k?rsel osv. Jeg l?rte meget.

Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz